| 
		 
		
			| 
				  | 
		 
		
			
				
					
						
							
								
									
										
											
												
													
														
															
																
																	
																		
																			
																				
																					
																						
																							| 
																								
																							 | 
																						 
																						
																							| 
																								  | 
																						 
																						
																							
																								
	
		
			
				אספנו והבאנו לפניכם צילומי לוחות תוכן שונים בנושא הסתיו 
				 
				מטרות: 
				1. הכרת תכונות עונת הסתיו כחלק ממחזוריות גלגל עונות השנה. 
				2. הכרת סימני הסתיו והתופעות הקשורות בהם. 
				3. הכרת סוגי עלים: הכרת מבנה גוף החילזון והנחליאלי. 
				4. הכרת הכותנה - בית הגידול, מוצרים מהכותנה, התהליך, מבנה הצמח. 
				5. הרחבת והעמקת הקשר לסתיו באמצעות חוויה ושפה. 
				6. פיתוח הבעה עצמית והעלאת רגשות ותחושות הקשורות לסתיו 
				 
				מבשרי הסתיו: 
				חילזון 
				נחליאלי 
				חצב 
				שלכת 
				פיטריה 
				 
				תהנו... 
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				 
				  
				 
				  
				 
				  
				 
				  | 
		 
	
 
 | 
																						 
																						
																							| 
																								  | 
																						 
																					
																				 
																			 | 
																		 
																		
																			| 
																				 | 
																			
																				
																			 | 
																		 
																	
																 
															 | 
															
																  | 
															
																
																	
																		
																			
																				
																					
																						
																							
																								מידע נוסף 
																								להצטרפות | 
																						 
																						
																							
																								  | 
																						 
																						
																							| 
																								 | 
																						 
																					
																				 
																			 | 
																		 
																		
																			| 
																				  | 
																		 
																		
																			| 
																				
																			 | 
																		 
																	
																 
															 | 
														 
														
															| 
																  | 
														 
													
												 
											 | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
										
											| 
												  | 
										 
									
								 
							 | 
						 
					
				 
			 | 
		 
	
 
 |  
  |