|
|
|
|
|
|
|
מה עושים בקיץ? |
קיץ,קיץ, קיץ...
שמש, ים, גלידה, דלי וחול...
מה אתם אוהבים לעשות בקיץ?
להורדת הקובץ לחצו כאן להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
שירי קיץ |
מַה יֵּשׁ בַּקַּיִץ? / מאת: חיה שנהב
בַּקַּיִץ יֵּשׁ –
אֲבַטִּיחִים וּמֶלוֹנִים וַענָבִים וְיָם,
בְּרֵכַת שׂחִיָּה בְּגָדִים קְצָרִים
הַרְבֵּה גּלִידָה וְגַם
אֲפַרְסְקִים וּמִשְׁמְשִׁ להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
מערכי שיעור לקיץ |
זמן ומקום הפעילות: מפגש בוקר במרכז הגן
נושא הפעילות: שיר "ציור של ים" / לאה נאור
מס' ילדים: מליאה
מטרות חינוכיות: 1) הילד יפתח את יכולת הסבלנות וההקשבה.
2) הילד יכבד את חבריו בזמן שהם מבטאים להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
קיץ קיץ כמה חם |
הנושא הנלמד בגן הוא "עונת הקיץ". במסגרת הנושא נתמקד במספר דברים:
* השמש בקיץ
במסגרת נושא זה הילד יתוודע לנזקי השמש, ולאמצעי ההגנה הקיימים מפניה כגון כוב להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
תכנית עבודה לפי רמות |
מטרות: הכרת תכונות עונת הקיץ כחלק ממחזוריות גלגל עונות השנה.
הכרת מאפייני הקיץ: מזג אויר, הצומח בקיץ, בעלי חיים (חרקים), פירות ומאכלי קיץ, בגדי קיץ. הכרת תופעות ומושגים הקשורים להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
שירי חול |
חוֹל –חוֹרֵק לִי בַּשִּׁנַּיִם,
חוֹל –נִכְנָס לִי לַעֵינַיִם.
חוֹל –נִדְבָּק לָאֶצְבָּעוֹת,
חוֹל –בְּתוֹך הַשְּׂעָרוֹת.
מְדַגְדֵּג בַּקֻּרְקְבָן
מְשַׁפְשֵׁף לִי בַּיַּשְׁבָן.אֲבָל לִי,לֹא מְמשַׁ להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
בין גלים ובין דגים |
קַיִץ בָּא, הִגִּיעַ זְמַן, לְשַׂחֵק מִשְׂחָק קָטָן.
אָז נַגִּיד שֶׁפֹּה בַּגַּן,(בַּדִּמְיוֹן רַק, כַּמּוּבָן)
יֵשׁ, בִּמְקוֹם רִצְפָּה.. יָם! בּוֹאוּ וְנִהְיֶה דָּגִים שֶׁשּׂוֹחִים
להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
חרוזים לקיץ |
שטיח- אבטיח מלון- בלון סירה- טירה
להדפסת קובץ משחק חרוזים לחצו כאן להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
לשוט בים בקיץ חם/ מירי צללזון |
בּוֹאוּ נְדַמְיֵן כּוּלָם, שֶׁהַגַּן שֶלָּנוּ – יָם!
וְאַתֶּם בְּתוֹך סִירָה,בֵּין גַּלִּים כְּחוּלִים וְאוֹר, מַתְחִילִים עַכְשָׁיו – לַחְתּוֹר!
בּוֹאוּ קְחוּ אֶת הַמָּשׁוֹט!וְהַכְנִיסוּ להמשך הקריאה... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מידע נוסף
להצטרפות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|